Methodologie "CallmeTM"

Gepost in Werken Methodologie

WebExplorateur, 1 bureau voor het meten van de kwaliteit van het Internet en Telecom, biedt objectieve en betrouwbare informatie over de kwaliteit van de dienstverlening die door de gebruikers en de telecom-gebruikers.
     In deze context, WebExplorateur voert ingrijpende maatregelen van begin tot eind uit haar internationale infrastructuur.
     Om de netbeheerders te evalueren, WebExplorateur stelt CallmeTM diensten, die afhankelijk zijn van een netwerk van sensoren wereldwijd geïnstalleerd. CallmeTM analyses een groot aantal criteria waaronder, afhankelijk van het type netwerkexploitanten en gemeten, de volgende:
 
         Afwikkeling van de tijd (PDD - ms)
         (-% NER) De efficiency ratio
         Het signaal / ruis verhouding (dB)
         Het niveau van de demping (dB)
         Minimum Frequentie (Hz)
         De maximale frequentie (Hz)
         De bandbreedte (Hz)
         De Opkomst echo (ms)
         De echo tijd (ms)
         De echo (dB)
         Transit tijd (ms)
         De vervorming bij 500 en 1000 Hz (dB)
         Het niveau van de vervorming bij 500 en 1000 Hz (dB)
         Opmerking PAMS / Luisteren Kwaliteit
         Opmerking PAMS / Luisteren Inspanning
 
     Deze ruwe resultaten worden gepresenteerd aan klanten op het intranet WebExplorateur WebExplorateur, waardoor ze een gedetailleerde en nauwkeurige prestaties en netbeheerders zicht te krijgen.